Vitorlás, katamarán vagy motoros yachtot bérelnél Szporádokban? Nálunk megtalálod a hozzád legjobban illő hajót. Kérj ajánlatot! A Szporádok partvidéke sajátságos elhelyezkedésének köszönhetően számtalan természeti csodát rejt. A marinák a legbiztonságosabb kikötést és védelmet kínálják. Csodálatos mediterrán természeti környezetben, történelmi és kulturális értékekben bővelkedő városkák közvetlen közelében találhatók. Ezek a gyöngyszemek egymástól alig pár órányi távolságra vannak. Kihagyhatatlan úti cél egy változatosságra és kalandra vágyó tengeri hajósnak.

Bővebb információt a szporádoki hajóbérlésről az alábbi oldalakon találsz: információk a Szporádokrók, a Szporádok időjárása. Meríts ihletet a szporádoki hajózási útvonaltervekből és kezdd el következő útvonalad megtervezését, válassz a szporádoki vitorlás úti célokból.

Mennyibe kerül egy katamarán bérlése a Szporádokon?

A katamaránok bérleti díja a Szporádokon, kb 30% -50% al magasabb, mint a normál vitorlásoké.

Milyen hajóvezetői engedélyre lesz szükséged, hogy hajót tudj bérelni Szporádokban?

Kishajókhoz (bizonyos lóerő vagy hosszúság alatt) és elektromos hajókhoz nem szükséges engedély. Nagyobb vagy erősebb motorral rendelkező hajókhoz kapitányi hajóvezetői engedély szükséges. A görög vizeken elfogadják a horvát B kategóriás jogosítványt, vagy egy nemzetközi képesítést ICC (International Certificate of Competence). Mielőtt megerősítenéd Szporádoki vitorlás utadat, kérjük, küldd el nekünk az engedélyed másolatát, és mi ellenőrizzük. Az eredeti példányokat magaddal kell, hogy vidd a fedélzetre, ezért ne felejtsd el magaddal vinni. Amennyiben nincsen hajóvezetői jogosítványod, lehetséges hajót bérelni kapitánnyal együtt is.

Hajóbérlés a Szporádokon – legfőbb kikötők

Skiathos Marina

A Skiathos fővárosa melletti kikötőben 350 hajó horgonyozhat egyszerre. Hosszuk legfeljebb 65 méter, merülésük pedig 10 méter lehet. A kikötő teljes körű felszereltséggel bír, minden megtalálható itt, amire csak szüksége lehet egy hajósnak. Többek között hajószervizt, tankolási lehetőséget, wifit, valamint víz- és élelemkészlet-feltöltést kínálnak itt. vitorlázás Skiathoson, hajóbérlés Skiathoson

Loutraki Marina

Skopelos északnyugati részén, Loutraki városában találod ezt a kikötőt. Legfeljebb 60 méter hosszú, 4 méteres merülésű hajók kikötésére van lehetőség. Szolgáltatásokban nem igazán bővelkedik a kikötő, de vízkészlet-feltöltésre és bevásárlásra kapunk lehetőséget.

Limin Skopélou Marina

Ez az aprócska kikötő Skopelos keleti oldalán, a szigettel megegyező nevű városban található. A beérkező hajók hossza maximum 60 méter lehet, merülésük pedig 6 méter. Az alapszolgáltatások megtalálhatóak, tehát vízvételezést, hajószervizt és tankolási lehetőséget, valamint éttermeket találsz a kikötőben. vitorlázás Skopeloson, hajóbérlés Skopleoson.

Limin Linaría Marina

Skyros szigetén, Linariá városában ez az apró kikötő várja a turistákat. 60 méter hosszú és legfeljebb 4 méter merülésű hajók számára biztosítanak kikötési lehetőséget. A szokásos alapvető szolgáltatásokat találod itt: hajószerviz, vízkészlet-feltöltés, piacok, bárok és éttermek vehetők igénybe.

Másik Szporádok hajós úti cél,vagy görög hajóbérlés.

Melyik időszakban a legjobb vitorlázni Szporádokban?

Sporades időjárása

Az éghajlati diagramok 30 éves óránkénti időjárási modell-szimulációkon alapulnak. Jól jelzik a tipikus éghajlati mintákat és a várható időjárási feltételeket (hőmérséklet, csapadék, napsütés és szél). Az “átlagos napi maximum” (folytonos piros vonal) mutatja Sporades maximum hőmérsékletét egy adott hónapban. Hasonlóképpen, az “átlagos napi minimum” (folytonos kék vonal) mutatja az átlagos minimum hőmérsékletet.

szelrozsa Sporades
szelerosseg Sporades

Sporades szélrózsája megmutatja, hogy egy évben hány órán keresztül fúj a szél egy adott irányból. A diagram Sporades esetében megmutatja az adott hónapban a napok számát, amely során a szél egy bizonyos sebességet elér.

Bérelj hajót és fedezd fel a Szporádokat

1. nap Skiathos – Loutraki (Skopelos) 10, 68 km (6, 63 mi), 2. nap Loutraki (Skopelos) – Patitiri (Alonissos) 31, 79 km (19, 75 mi), 3. nap Patitiri (Alonissos) – Linaria (Skyros) 67, 36 km (41, 85 mi), 4. nap Linaria (Skyros) – Skyros (Skyros) 41, 63 km (25, 87 mi), 5. nap Skyros (Skyros) – Kira Panagia 67, 67 km (42, 05 mi), 6. nap Kira Panagia – Kalamakia (Alonissos) 17, 54 km (10, 90 mi), 7. nap Kalamakia (Alonissos) – Skopelos (Skopelos) – Skiathos 48, 90 km (30, 38 mi)

hajoberles a szporadokon

Több skiathosi vitorlázás.

Nap 1. Skopelos (Skopelos) – Patitiri (Alonnisos) 13, 25 km (8, 24 mi), Nap 2. Patitiri (Alonnisos) – Skatzoura – Linaria (Skyros) 69, 83 km (43, 39 mi), Nap 3. Linaria (Skyros) – Skyros (Skyros) 42, 07 km (26, 14 mi), Nap 4. Skyros (Skyros) – Peristera 63, 33 km (39, 35 mi), Nap 5. Peristera – Kalamakia (Alonnisos) – Kira Panagia 23, 84 km (14, 81 mi), Nap 6. Kira Panagia – Skiathos 53, 90 km (33, 49 mi), Nap 7. Skiathos – Loutraki (Skopelos) – Skopelos (Skopelos) 41, 94 km (26, 06 mi)
Skopelos hajóbérlés

Több skopleosi vitorlázás.

Amennyiben szakértőink segítségét kérnéd a megfelelő hajó megtalálásához, vagy keresésed nem hozott számodra megfelelő eredményt, keress minket elréhetőségeink egyikén, vagy töltsd ki a lap alján lévő adatlapot. Az adatlap elküldése után az egyik kollégáink 24 órán belül felveszi veled a kapcsolatot, hogy megválaszolja kérdéseidet és megoldást biztosítson az önfeledt utazás megszervezéséhez. Mi segítünk megtalálni a legjobb megoldást!

Kiváló

"Ha béreltél tőlünk hajót, akkor nem kell bemutatkoznunk. Ha most foglalsz nálunk először, akkor pedig hamarosan meg fogsz ismerni minket." 🙂 Rólunk mondták: